- Koordinisati i sinhronizovati sve sudionike obrazovnih procesa, te institucije izvršne i zakonodavne vlasti i poslovnu zajednicu u donošenju jedinstvene, usaglašene i strateške obrazovne politike na najvišem nivou.
- Razvijati nastavne planove, te studijske smjerove i programe u saradnji sa poslovnom zajednicom i u skladu sa društvenim potrebama.
- Razvijati kompetencije nastavnika i uvesti obavezu formalnog kontinuiranog (cjeloživotnog) stručnog usavršavanja nastavnog osoblja, kao i provjere i mjerenja profesionalnog napretka.
- Poboljšati kvalitet inicijalnog obrazovanja nastavnog osoblja kroz
- unificiranje nastavničkih smjerova na specijalističkim MA stidijima ,
- korigovanje upisnih politika i selekcijskih procedura,
- povećanje praktičnog aspekta pedagoškog obrazovanja.
- Povećati finansijsku podršku naučnoj i istraživačkoj djelatnosti, kao i mobilnosti nastavnika i učenika/studenata.
- Autonomija univerziteta mora biti praćena javnom kontrolom kvaliteta rada. Nužno je uvesti jasne standarde kvalieteta za akreditaciju obrazovnih ustanova na svim nivoima obrazovanja, te provedba kontrole učinka obrazovanja i poštovanja standarda kroz uspostavu i razvoj interne i eksterne kontrole kvaliteta. Istovremeno, potrebno je pokrenuti javnu debatu o modelima finansiranja visokog obrazovanja.
- Depolitizovati obrazovanje.
Obrazovanje
Obrazovanje je suštinski važan segment društva i jedan od najbitnijih generatora ekonomskog razvoja, te njegova reforma zahtjeva hoslitički pristup. Mjere koje su identifikovane i usaglašene u ovoj oblasti su: